Monday, July 27, 2009

kt kg..kelate bumi hebat

aku baru sampai dari kelate..dalam kul 10pm td...sungguh hebat penangan kelate...kampung tanah tumpah darahku...tempat keramat lagi berkat...

aku balik drive mlm sabtu....aku balik dgn anak buah aku mizi..so..mmg aku sengaja nak balik gan keter..sbb keter baru jer services, so nak test timing belt baru...dua perkara yang aku nak coret kt sini

1. aku balik kg..musim buah..makan buah ..mokte,setor,durie..adalah juada istimewa di kampang aku..tak lupo jugok ikan puyu dari kolan abe aku..hahhahahaah..sonok sgt...aku betul rilek dan jauh dari tekanan keje bila balik kg

2. melihat wajah mek ngan ayah yang semakin tua...sakit dimamah usia....adush..terdetik kt hati aku...mereka lah insan yang sgt istimewa...segala2nya bgi aku di dunia...wajah mereka sesejuk embun pagi...pengorbanan diorng nak besarkan aku..adalah ibarat lautan tak bertepi...
aku janji akan jaga diorng ( mampu ker?)..... bila balik tuh..terimbas kenangan lepas..masa aku kecikl2..masa aku blaja dan remaja...umah kampung itulah aku membesar...

malas nak citer pasal kes mahkamah.....aku balik pun nak setel pasal kes tuh gak...geram tul aku dgn pihak motor...aku dah kira baik tak claim apa2 ngan diorg tuh..ni skang nak claim kat court..see u in court!!

No comments: