Thursday, August 13, 2009

Masih lagi berkursus

Hari ini hari kedua kursus....dah bayak input dlm kepala ni..bagus gak kursus mcm ni...bkn senang nk dpt ilmu IT sedasyat ini.....mcm mana nak eksplotasi facebook, google, ali baba.com dan intenet sebagai senjata memasarkan produk...

Bumiputra patut menggunakan IT sepenuhnya...skang ni kan zaman ICT..
aku pun terpikir jugak..nak buat bisness sendiri menggunakan IT sbg medium pemasaran...

Aku ucapkan terima kasih kepada pihak persatuan yng memberikan input dan juga syrikat aku yang menghantar aku kesini...

tghari td,,,aku celah masa gi PWTC tgk LABASIA Exhibition...nak kumpul maklumat mengenai produk dan competitor...dpt gak laa sedikit input...terkejar gak aku....nasib baik tempat kurusu tuh tak jauh dari PWTC..kat bawah ni gambar perserta kursus dan penceramah..

No comments: