Thursday, November 01, 2012

2012..AKu Kembali

Hari ini, aku kembali menulis jejak kehidupan..hari ini bertarikh 1 November 2012...aku disentapkan kesedaran..bahawa aku perlu memperbetulkan keadaan..banyak perkara berlaku beberapa bulan ini...

Pagi ini jam 6 pgi 1 Nov 2012, akalku direntap...wake up call diberikan..terima kasih ZZ..walaupun benda itu bersifat peribadi...tetapi aku sedar aku menganjak kebelakang...di mana kematangan dan pertimbangan yng logik pada sebuah perhubungan... akhirnya, aku sedar ada manusia yang tidak selesa atau tidak menyukai perilaku aku selama ini.. aku lemah dan perlu akur untuk memperbaiki semua keadaan dalam hidup aku...AKU NAK JADI 0RG LEBIH HEBAT SELEPAS INI...

ZZ..Tolong jadi cermin aku yer...aku buka medan untuk kritikan membina kepada aku..

.............................................................................................................................................

Aku perlu perbaiki keadaan...5 DIMENSI:

1. Aku byk berdosa pada mu Ya Allah...aku akan menjadi muslim yang lebih baik
2. Mulakan dengan memulihkan semua perhubungan.. menjadi kwn, teman, boss, staff dan anak yang terbaik
3. Leadership/kepimpinan.. aku mmg dilahirkan untuk memimpin..aku perlu memperkasa gaya kepimpanan aku.
4. Kematangan..kematangan dalam semua dimensi kehidupan sesuai dgn umur aku.
5. Exploring..menjelajah perkara baru dan cabaran baru dalam kehidupan..

5 Perkara sbg penggerak aku menuju kehadapan...tolong lah Ya Allah permudahkan segalanya...

(MUSLIM, RELATIONSHIP, LEADERSHIP, MATURITY, EXPLORE)


ZZ..tq for wake up call...

No comments: