Friday, November 02, 2012

move forward

Pagi...

Aku dah sms..my direction on relationship..aku pun penat nak fikir pasal benda ni dah.. aku kena blaja kawal diri aku... aku kena improve ...tapi dia pun kena improve gak...

Tapi..aku tak boleh tinggalkan dia dalam keadaan susah... aku kena support dia dalam keadaan sekarang.. InsyAllah sekadar yang termampu..Aku yakin setiap kebaikan yang dibuat dengan ikhlas akan dpt balasan baik...Kalau nk ckp soalan hati ni...makan hati lagi ada laa..Hopefully, dia bagi second chance.

Petang..

Full dengan meeting...berdasarkan meeting tersebut aku sedar yang prestasi aku sedikit merudum..byk benda yang berlaku yang menjadi punca kelemahan ketara. Staff aku pula byk pula masalah..aku perlu cari jalan terbaik utk menyelesaikan isu ini....aku rasa ada masalah self esteem..keyakinan diri semakin menurun...hurm..i have to find the way...kalau self esteem kita tip top...kejayaan setinggi langit pasti menjadi milik kita...juga isu leadership

Planning & organizing isu juga perlu improve utk lebih cekap..hurm..byk kerja nak kena setel ni..nak jadi pekerja dan bos yang baik..



No comments: